SPXXN P publica el seu nou single i video "Mermelada"

list En: Noticia En:

Hi participen Pol Bordas i Scotty DK habituals col·laboradors de l'artista

"Mermelada" és el primer single del segon àlbum de Spxxn P "Demà el món s'acaba", produït per Scotty DK. En aquesta ocasió els artistes donaran una volta de 180 graus al seu antic so, agafant referències que van desde el rock emo, al grunge o a l'electrònica. Hi podrem trobar sons de guitarra a pràcticament totes les cançons i entonacions més melòdiques. Tot i que no perdem l'essència en les lletres d'Spxxn P, on seguim trobant l'humor àcid i en ocasions controvertit que el caracteritza.
 
"Vaig escriure "Mermelada", com la resta de l'EP, durant el confinament. Recordo que l'Scotty em va ensenyar la primera idea que tenia del beat i immediatament em van agafar ganes d'escriure. Crec que es una lletra molt lliure, que ens permet tocar temes que son delicats, com la crisis social que estem vivint o una ruptura sentimental, sense caure en la melancolia i amb un so que es totalment festiu. És una mica aquesta sensació de "¡A la merda tot! Vaig a gaudir com si demà el món s'acabes". 
 
Al single i trobem la col·laboració del raper de Girona Pol Bordas, que també col·labora en un altre dels temes del disc i que està a punt de treure el seu primer treball en solitari "El dia més curt de la setmana"

EL videoclip de la cançó corre a càrrec de Wemakevideos, productora del propi Spxxn P junt amb la directora de fotografia Júlia Matheu. Al vídeo hi podem veure els artistes enmig d'una festa però totalment descontextualitzats del seu entorn. Mentre ells canten a la velocitat de la cançó, la resta dels participants es mouen a càmera ràpida.

Participan Pol Bordas y Scotty DK habituales colaboradores del artista

"Mermelada" es el primer single del segundo álbum de Spxxn P "Mañana el mundo se termina", producido por Scotty DK. En esta ocasión los artistas darán una vuelta de 180 grados a su antiguo sonido, cogiendo referencias que van desde el rock emo, el grunge o la electrónica. Podremos encontrar sonidos de guitarra en prácticamente todas las canciones y entonaciones más melódicas. Aunque no perdamos la esencia en las letras de Spxxn P, donde seguimos encontrando el humor ácido y en ocasiones controvertido que le caracteriza.

"Escribí "Mermelada", como el resto del EP, durante el confinamiento. Recuerdo que Scotty me enseñó la primera idea que tenía del beato e inmediatamente me cogieron ganas de escribir. Creo que es una letra muy libre, que nos permite tocar temas que son delicados, como la crisis social que estamos viviendo o una ruptura sentimental, sin caer en la melancolía y con un sonido que es totalmente festivo. Es un poco esa sensación de “¡A la mierda todo! Voy a disfrutar como si mañana el mundo se acabe". 

En el single encontramos la colaboración del rapero de Girona Pol Bordas, que también colabora en otro de los temas del disco y que está a punto de sacar su primer trabajo en solitario "El día más corto de la semana"

EL videoclip de la canción corre a cargo de Wemakevideos, productora del propio Spxxn P junto a la directora de fotografía Júlia Matheu. En el vídeo podemos ver a los artistas en medio de una fiesta pero totalmente descontextualizados de su entorno. Mientras ellos cantan a la velocidad de la canción, el resto de participantes se mueven a cámara rápida.

Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña