Nakany Kanté publica el single "Samedi" com avançament del nou disc

list En: Noticia En:

Nakany Kanté va publicar el passat divendres "Samedi"


- És un avançament del seu pròxim disc "De Conakry a Barcelone"

- Dilluns
va estrenar el videoclip del single



Samedi" és una festa, una festa de la diàspora africana que intenta obrir-se camí a Europa. La tarda de dissabte s'inicia la festa, la trobada amb els amics, la celebració de la vida ...
"Samedi" és també el nou single de
Nakany Kanté i el primer tema que dóna a conèixer del seu tercer àlbum, que es publicarà l'11 de setembre i que porta per títol "De Conakry a Barcelone" (Kasba Music, 2020).
El títol resumeix 10 anys de la guineana a Catalunya. Després de "Saramaya" (Slow Walk Music 2014) i "Naka" (Slow Walk Music 2016) gravats a Barcelona i diversos singles gravats i produïts a Conakry, on ha obtingut un gran èxit, Nakany aconsegueix un dels seus objectius, gravar amb músics de les dues ciutats.
Nakany veu així complerts els seus somnis, amb la sort d'haver triomfat en la seva Guinea natal. Els somnis d'una jove nascuda a Siguiri, a les ribes del Níger, amb una infància entre el col·legi i la parada de venda de menjar de la seva àvia als carrers de Conakry. No va ser fàcil fins arribar a Sabadell i poder iniciar una carrera com a cantant, carrera que l'ha portat a recórrer Espanya, passant per Anglaterra, Austría, Hongria o França.



Nakany Kanté publicó el pasado viernes "Samedi"

- Es un adelanto de su próximo disco "De Conakry a Barcelone"

- Lunes estrenó el videoclip del single

"Samedi" es una fiesta, una fiesta de la diáspora africana que intenta abrirse camino en Europa. La tarde del sábado se inicia la fiesta, el encuentro con los amigos, la celebración de la vida ...

"Samedi" es también el nuevo single de Nakany Kanté y el primer tema que da a conocer de su tercer álbum, que se publicará el 11 de septiembre y que lleva por título "De Conakry a Barcelone" (Kasba Music, 2020).

El título resume 10 años de la guineana en Cataluña. Tras "Saramaya" (Slow Walk Music 2014) y "Naka" (Slow Walk Music 2016) grabados en Barcelona y varios singles grabados y producidos en Conakry, donde ha obtenido un gran éxito, Nakany consigue uno de sus objetivos, grabar con músicos de las dos ciudades.

Nakany ve así cumplidos sus sueños, con la suerte de haber triunfado en su Guinea natal. Los sueños de una joven nacida en Siguiri, a las orillas del Níger, con una infancia entre el colegio y el puesto de venta de comida de su abuela en las calles de Conakry. No fue fácil hasta llegar a Sabadell y poder iniciar una carrera como cantante, carrera que le ha llevado a recorrer España, pasando por Inglaterra, Austría, Hungría o Francia.

Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña