Mabel Flores publica el seu segon àlbum el 29 de gener

list En: Noticia En:

Sota el títol "Meraki" presenta un disc molt vitalista i enèrgic.

Aquest divendres 15 surt el single d'avançament "Mujer incendi"

"Meraki" és una paraula d'origen grec que significa posar l'ànima i el cor en les coses que una fa i és el nom amb el qual Mabel Flores ha batejat el seu nou disc, després de l'autoedició en 2018 d'“Entre mujeres”, un disc amb el qual ha realitzat al voltant de 150 concerts per tot l'Estat espanyol.

L'àlbum inclou 10 cançons a mig camí entre la cançó d'autor i la world music d'arrels sud-americanes i mediterrànies, i en ell l'artista ha mimat cada detall apostant per deixar de banda el "do it yourself" de sempre, posant el seu imaginari en mans de professionals com el productor Carlos Manzanares.

Amb aquest àlbum, Mabel Flores inicia una nova etapa sonora en què conflueixen gèneres musicals que transiten entre estils com la rumba, el calypso, el merengue o la cúmbia, i que en aquesta ocasió, despullada la cantant de prejudicis, es barregen també amb ornaments electrònics. D'aquesta manera ens porta un repertori ballable i enèrgic, que fuig de l'intimisme dels anteriors i empeny al moviment als peus de tothom mantenint la lírica reflexiva però esmolada que la caracteritza.

Mabel Flores publica su segundo álbum el 29 de Enero

Bajo el título "Meraki" presenta un disco muy vitalista y enérgico.

Este viernes 15 sale el single de adelanto "Mujer incendio"

"Meraki" es una palabra de origen griego que significa poner el alma y el corazón en las cosas que una hace y es el nombre con el que Mabel Flores ha bautizado su nuevo disco, después de la autoedición en 2018 de "Entre mujeres", un disco con el que ha realizado alrededor de 150 conciertos por todo el Estado español.

El álbum incluye 10 canciones a medio camino entre la canción de autor y la world music de raíces sudamericanas y mediterráneas, y en él el artista ha mimado cada detalle apostando por dejar de lado el "do it yourself" de siempre, poniendo su imaginario en manos de profesionales como el productor Carlos Manzanares.

Con este álbum, Mabel Flores inicia una nueva etapa sonora en la que confluyen géneros musicales que transitan entre estilos como la rumba, el calypso, el merengue o la cumbia, y que en esta ocasión, desnuda la cantante de prejuicios, se mezclan también con ornamentos electrónicos. De esta manera nos trae un repertorio bailable y enérgico, que huye del intimismo de los anteriores y empuja al movimiento a los pies de todos manteniendo la lírica reflexiva pero afilada que la caracteriza.

Etiquetas: mabel flores nou disc

Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña