Mabel Flores presenta "Meraki" aquest dissabte a Barcelona

list En: Noticia En:

L'acte es realitzarà en tres sessions a la sala La Nau.

- A cinc dies queden menys de 20 entrades

Falten cinc dies i queden menys de 20 entrades per la darrera de les tres sessions que Mabel Flores ha organitzat per presentar "Meraki", el seu tercer disc, a Barcelona. És per això que n'estem convençuts de què dissabte totes tres sessions penjaran el cartell de "sold out" a la porta. Tres sessions, tot un èxit en els temps que corren.

Sense dubte una notícia inmillorable per la jove cantant de Terrassa que tot i les circumstàncies ha decidit apostar fort per el seu projecte musical i ha publicat un tercer disc ple de lluminositat i bona energia, tot continuant amb la seva lírica femenina i feminista.

Amb aquest àlbum, Mabel Flores ha iniciat una nova etapa sonora en què conflueixen gèneres musicals que transiten entre estils com la rumba, el calypso, el merengue o la cúmbia, i que en aquesta ocasió, despullada la cantant de prejudicis, es barregen també amb ornaments electrònics. D'aquesta manera ens porta un repertori ballable i enèrgic, que fuig de l'intimisme dels anteriors i empeny al ball.

El acto se realizará en tres sesiones , en la sala la Nau de Barcelona.

Faltan cinco días y quedan menos de 20 entradas para la última de las tres sesiones que Mabel Flores ha organizado para presentar "Merak", su tercer disco, en Barcelona. Es por ello que estamos convencidos de que el sábado las tres sesiones colgarán el cartel de "sold out" en la puerta. Tres sesiones, todo un éxito en los tiempos que corren.

Sin duda una noticia inmejorable para la joven cantante de Terrassa que a pesar de las circunstancias ha decidido apostar fuerte por su proyecto musical y ha publicado un tercer disco lleno de luminosidad y buena energía, continuando con su lírica femenina y feminista.

Con este álbum, Mabel Flores ha iniciado una nueva etapa sonora en la que confluyen géneros musicales que transitan entre estilos como la rumba, el calypso, el merengue o la cumbia, y que en esta ocasión, desnuda la cantante de prejuicios, se mezclan también con ornamentos electrónicos. De esta manera nos trae un repertorio bailable y enérgico, que huye del intimismo de los anteriores y empuja al baile.

Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña