MABEL FLORES presenta el seu nou single "Vamos a volar"

list En: Noticia En:

Iniciarà la seva gira el dia 21 a la sala Almo2bar de Barcelona

MABEL FLORES es va convertir amb el seu primer disc, "Entre mujeres" (Autoeditat, 2018), en una de les principals veus femenines de l'escena underground. El 2018 va realitzar al voltant de 100 concerts, recorrent-la península d'extrem a extrem, fent sonar les seves cançons en bars, sales, xiringuitos de platja, centres socials i allà on la van deixar.

Aquest esforç va ser recompensat amb una potent gira al 2019, durant la qual va començar a trepitjar escenaris en festivals i festes majors, a més d'entrar en el circuit professional de la música en viu, ara, ja en el 2020 i com a avançament del seu proper àlbum, presenta "Vamos a volar".

Aquesta cançó frontera marca l'inici de la fi d'una etapa, una etapa que finalitzarà quan acabi l'estiu i just abans de publicar el seu segon àlbum.

Cantautora amb banda, o bandautora, com diu ella, MABEL FLORES ens presenta unes cançons que transiten entre la música mediterrània, els ritmes afrollatins, el pop d'autor i un aire meridional en la seva forma de cantar. Cançons banyades, com sempre, amb unes lletres escrites des de la crítica, les emocions, l'humor i les històries viscudes, amb un enfocament senzill i directe, que vénen a recordar-nos que una cultura responsable i conscient, també és possible.

Com a primer single del seu pròxim treball i probablement com a targeta de presentació per a la gran majoria de professionals de l'Estat, ha triat un tema molt animat, optimista, mitjançant el qual tan sols en la seva primera escolta, totes sapiguem que ens trobem davant d'una dona jove que no es doblegarà fins que arribi fins allà on ella vulgui arribar.

Iniciará su gira el día 21 en la sala Almo2bar de Barcelona

MABEL FLORES se convirtió con su primer disco, "Entre mujeres" (Autoeditado, 2018), en una de las principales voces femeninas de la escena underground. En 2018 realizó alrededor de 100 conciertos, recorriéndola península de extremo a extremo, haciendo sonar sus canciones en bares, salas, chiringuitos de playa, centros sociales y allí donde la dejaron.

Este esfuerzo fue recompensado con una potente gira en 2019, durante la cual comenzó a pisar escenarios en festivales y fiestas mayores, además de entrar en el circuito profesional de la música en vivo, ahora, ya en el 2020 y como adelanto de su próximo álbum, presenta "Vamos a volar".

Esta canción frontera marca el inicio del fin de una etapa, una etapa que finalizará cuando termine el verano y justo antes de publicar su segundo álbum.

Cantautora con banda, o BandAutors, como ella dice, MABEL FLORES nos presenta unas canciones que transitan entre la música mediterránea, los ritmos afrolatinos, el pop de autor y un aire meridional en su forma de cantar. Canciones bañadas, como siempre, con unas letras escritas desde la crítica, las emociones, el humor y las historias vividas, con un enfoque sencillo y directo, que vienen a recordarnos que una cultura responsable y consciente, también es posible.

Como primer single de su próximo trabajo y probablemente como tarjeta de presentación para la gran mayoría de profesionales del Estado, ha elegido un tema muy animado, optimista, mediante el que tan sólo en su primera escucha, todas sepamos que nos encontramos ante una mujer joven que no se rendirá hasta que llegue donde ella quiera llegar.



Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña