Demà publicarem el tercer àlbum de Nakany Kanté

list En: Noticia En:

Nakany Kanté publica demà el seu tercer àlbum

- "De Conakry a Barcelone" és la unió musical de dues ciutats

- El dia 18 el presentarà al Mercat de Música Viva



"De Conakry a Barcelone" (Kasba Music, 2020) és el tercer àlbum de Nakany Kanté i resumeix a la perfecció el seu contingut. D'alguna manera és un disc d'anada i tornada i que finalment torna a anar.
La Nakany va venir de Conakry, va iniciar a Barcelona la seva carrera musical, va tornar a Conakry on va gaudir de l'èxit i ara ha vingut de nou a Catalunya per oferir-nos aquest còctel treballat entre les dues ciutats.
Al disc n’hi ha moltes guitarres mandingues, balafon, mida, djembé, carbassa i baixos de Conakry, als quals s'han afegit bateries, teclats, baixos, trompeta i sabar gravats a Barcelona per unes cançons amb pop, afrobeat, soukous i cubaneo que parlen de la vida a les dues ciutats, de l'amor en la distància, del pes de la tradició i la religió en els joves (que reclamen Àfrica per als africans), de la maledicció de les dones estèrils, de les nenes que es lliuren en matrimoni, del joc de la vida que juguem cada dia ...
"De Conakry a Barcelone" està gravat per Alassane Bangoura en els estudis Danfaga de Conakry i per Fernando Redondo Dinky en els estudis Blackbird i Bonso de Barcelona, masteritzat per Alfonso Almiñana en Audiomagic, mesclat i produït per Javi Zarco, Nakany Kanté i Fernando Redondo Dinky.
El disc es presentarà el 18 de setembre al Mercat de Música Viva de Vic i el 8 de novembre, a Barcelona, a La Nau dins la programació de Curtcircuit.

Nakany Kanté publica mañana su tercer álbum

- "De Conakry a Barcelone" es la unión musical de dos ciudades

- El día 18 lo presentará en el Merct de Música Viva

"De Conakry aBarcelone" (Kasba Music, 2020) es el tercer álbum de Nakany Kanté y resume a la perfección su contenido. De alguna manera es un disco de ida y vuelta y que finalmente vuelve a ir.

La Nakany vino de Conakry, inició en Barcelona su carrera musical, volvió a Conakry donde disfrutó del éxito y ahora ha venido de nuevo a Cataluña para ofrecernos este cóctel trabajado entre las dos ciudades.

En el disco hay muchas guitarras mandingues, balafon, tamaño, djembé, calabaza y bajos de Conakry, a los que se han añadido baterías, teclados, bajos, trompeta y sabar grabados en Barcelona por unas canciones con pop, afrobeat, soukous y Cubaneo que hablan de la vida en las dos ciudades, del amor en la distancia, del peso de la tradición y la religión en los jóvenes (que reclaman África para los africanos), de la maldición de las mujeres estériles, de las niñas que se entregan en matrimonio, del juego de la vida que jugamos cada día ...

"De Conakry a Barcelone" está grabado por Alassane Bangoura en los estudios Danfaga de Conakry y por Fernando Redondo Dinky en los estudios Blackbird y buenos de Barcelona, ​​masterizado por Alfonso Almiñana en Audiomagic, mezclado y producido por Javi Zarco, Nakany Kanté y Fernando Redondo Dinky.

El disco se presentará el 18 de septiembre en el Mercado de Música Viva de Vic y el 8 de noviembre, en Barcelona, en La Nau en la programación de Curtcircuit.







Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña