Avui es publica "Animals" el nou single de Spxxn P.

list En: Noticia En:


"Animals" és el quart capítol de l'espectacular projecte de presentació de SPXXN P

Spxxn P continua despullant-se a través de la música, cantant-nos la seva vida interior, els seus sentiments, les paranoies i els dubtes, en el seu quart single,“Animals” (New Beats, 2019).

Animals” és una de les primeres cançons que Spxxn P va escriure. Li va passar a Mozzartone perquè fes la producció i dies més tard l’Spxxn P va rebre un fragment que li va confirmar que havien de treballar aquesta obra plegats. El resultat final d’aquesta col·laboració és el que ara us presentem.

Musicalment, “Animals” és un tema atípic dins el gènere, el ritme de la cançó és un 6/8, aquest compàs ternari li dóna un aire diferent a la cançó i junt amb una melodia que es manté costant, sense acabar d’explotar mai, manté al oient en cert estat de tensió.

El tema, entre altres coses, parla sobre els inicis de les relacions d’atracció sexual, on hi ha sentiments que encara no t’atreveixes a expressar i estàs a la espera del pròxim moviment de l’altre persona. Apropant-te i allunyant-te, desconfiant com un “animal” salvatge que es manté alerta.

Dimecres 30 d’octubre, “Animals” a totes les plataformes digitals.





Animals" es el cuarto capítulo de su espectacular proyecto de presentación

Spxxn P continúa desnudándose a través de la música, cantándonos su vida interior, sus sentimientos, las paranoias y las dudas, en su cuarto single, "Animals" (New Beats, 2019).

"Animals" es una de las primeras canciones que Spxxn P escribió. Se la pasó a Mozzartone para que hiciera la producción y días más tarde Spxxn P recibió un fragmento que le confirmó que debían trabajar esta obra juntos. El resultado final de esta colaboración es el que ahora os presentamos.

Musicalmente, "Animals" es un tema atípico dentro del género, el ritmo de la canción es un 6/8, este compás ternario le da un aire diferente a la canción y junto con una melodía que se mantiene constante, sin terminar de explotar además, mantiene al oyente en cierto estado de tensión.

El tema, entre otras cosas, habla sobre los inicios de las relaciones de atracción sexual, donde hay sentimientos que aún no te atreves a expresar y estás a la espera del próximo movimiento de la otra persona. Acercándote y alejándote, desconfiando como un "animal" salvaje que se mantiene alerta.

Miércoles 30 de octubre, "Animals" en todas las plataformas digitales.

Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña