Aiala inicia aquest diumenge la gira del seu nou àlbum

list En: Noticia En:


 "2021: an Earth oddity" es va publicar el 12 de febrer.

Aquest mes actuarà a Reus i Madrid i el mes vinent a Barcelona.

El proper diumenge, 7 de març, Aiala inicia la gira de presentació del seu últim disc "2021: an Earth oddity" i ho farà en un escenari tan imponent com ho és el del Teatre Bartrina de Reus, dins de la programació del Black Music Festival que ja la va portar a Girona en la seva edició de l'any 2020.
Acompanyada de Pol Sistach a la guitarra i els cors, de Celia del Barco al teclat i les veus i de Macià Amorós a la bateria i les seqüències, interpretarà en viu per primera vegada els temes del seu últim treball al costat d'algunes de les cançons del seu anterior i primer disc "Nothing less than art".

El divendres 19 de març és la data escollida per presentar el treball a Madrid i ho farà a la sala Zero en un concert que donarà inici a les 20: 30h i les entrades del qual ja estan a la venda al preu de 12 € a través de mutick .com
Posteriorment, el dissabte 17 d'abril, arribarà el moment de presentar l'àlbum en la seva Barcelona natal, a la sala La Nau, on ja va presentar el seu primer disc, encara que en aquesta ocasió ho farà recolzada pel programa Curtcircuit que està mantenint viva la flama de la música en directe a la ciutat.

"2021: an Earth oddity" se publicó el 12 de febrero.

Aiala actuará este mes en Reus y Madrid y el próximo en Barcelona.

Este domingo, 7 de marzo, Aiala inicia la gira de presentación de su último disco "2021: an Earth oddity" y lo hará en un escenario tan imponente como lo es el del Teatro Bartrina de Reus, dentro de la programación del Black Music Festival que ya la llevó a Girona en su edición del año 2020.

Acompañada de Pol Sistach a la guitarra y los coros, de Celia del Barco al teclado y las voces y de Macià Amorós a la batería y las secuencias, interpretará en vivo por primera vez los temas de su último trabajo junto a algunas de las canciones de su anterior y primer disco "Nothing less than art".

El viernes 19 de marzo es la fecha elegida para presentar el trabajo en Madrid y lo hará en la sala Zero en un concierto que dará inicio a las 20: 30h y las entradas ya están a la venta al precio de 12 € a través de mutick .com

Posteriormente, el sábado 17 de abril, llegará el momento de presentar el álbum en su Barcelona natal, en la sala La Nau, donde ya presentó su primer disco, aunque en esta ocasión lo hará apoyada por el programa Cortocircuito que está manteniendo viva la llama de la música en directo en la ciudad.



Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña