Aiala i Eltornado presenten el seu nou single "Don't care"

list En: Noticia En:

Aiala i Eltornado presenten el seu nou single "Don't care".

El dia 27 Aiala actuarà al Fòrum de Barcelona dins dels actes de la Mercè.

Aiala i Eltornado ens presenten la segona cançó resultat de la seva col·laboració, es diu "Don't care" i es publicarà aquest divendres 18 de setembre.
Després de "Take a deep breath", un tema de r'n'b, sensual, rítmic i càlid publicat al juliol, ara ens sorprenen amb una base house i unes melodies hipnótiques sobre les quals Aiala torna a rapejar com ja havia fet en algun dels temes del seu primer àlbum.

I tot just ahir, dos dies abans de publicar aquest nou single, ens va sorprendre la notícia de que les entrades per la propera actuació d'Aiala durant les Festes de la Mercè s'han exhaurit.
El concert es durà a terme el proper diumenge 27 de setembre a les 12:30 a l'escenari Mediterràniament del Parc del Fòrum de Barcelona.



Aiala y Eltornado presentan su nuevo single "Don't care".

El día 27 Aiala actuará en el Fórum de Barcelona dentro de los actos de la Mercè.

Aiala y Eltornado nos presentan la segunda canción resultado de su colaboración, se llama "Don't care" y se publicará este viernes 18 de septiembre.

Después de "Take a deep breath", un tema de r'n'b, sensual, rítmico y cálido publicado en julio, ahora nos sorprenden con una base house y unas melodías hipnóticas sobre las que Aiala vuelve a rapear como ya había hecho en alguno de los temas de su primer álbum.

Y apenas ayer, dos días antes de publicar este nuevo single, nos sorprendió la noticia de que las entradas para la próxima actuación de Aiala durante las Festes de la Mercè se han agotado.

El concierto se llevará a cabo el próximo domingo 27 de septiembre a las 12:30 en el escenario Mediterràniament del Parc del Fòrum de Barcelona





Comentarios

Sin comentarios en este momento!

Deje su comentario

Domingo Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes Sábado Enero Febrero Marzo Abril Mayo Junio Julio Agosto Septiembre Octubre Noviembre Diciembre

Nuevo registro de cuenta

¿Ya tienes una cuenta?
Entrar en vez O Restablecer la contraseña